Blonda de la Drept

Adio, Fruntaşu

Posted on: Noiembrie 15, 2010

Este umilitor când cineva îţi spune pe faţă că eşti un smartass dacă îţi permiţi să critici în public alianţa de guvernare. Când faptul de a nu bate din palme la fiecare bâlbâială electorală este „€œun anarhism extrem de nociv”.

Aparent, nu toată lumea are un butonaş de deconectare a gândirii critice pe durata €”tranzitiei interminabile a democraţiei noastre”.

Dacă înainte nu puteai să ai o părere ca să nu îţi asculte cineva telefoanele, acum nu poţi să ai o părere pentru ca să nu distrugi firava democraţie cu atâta greu câştigată. Acum, eşti un tembel care se face personal responsabil de distrugerea viitorului democratic al patriei.

Este umilitor când politicienii îţi cer sacrificii, în loc să-ţi dea argumente. Este umilitoare nonşalanţa cu care le aşteaptă, ca pe o datorie.

Adio, Fruntaşu. La 16 ani eram îndrăgostită de tine şi de ce scrii. Cred că treceam printr-o fază hormonală mai specială.

(Aici si Vlada)

9 răspunsuri to "Adio, Fruntaşu"

[…] însemnarea lui Fruntașu am aflat din legătura spre blogul Blondei de la Drept plasată pe blogul Vladei […]

[…] } });Dau la Vlada de un articol bun. Citesc comentariile. Mă duc la blonda de la drept care-şi ia adio de la un respect din tinereţea fragedă. …Mă uitam eu că mulţi din cercurile sus-puse se […]

[…] Despre asta au mai scris smartaşii: curatmurdarsrl, blonda de la drept, vlada. « Chef moldovenesc pe dealurile Scoţiei: “Lăsăm cârnaţ la […]

Baieti si fete voi ce nu intelegeti 🙂 ? trebuie sa tacem si sa inchidem toate blogurile noastre ca nu cumva sa atentam la democratia formata de PLDM prin protestele din 7 aprile

daca sa fim seriosi atunci PLDM nu are nici un merit in ceea ce priveste unde a ajuns acet partid la acest moment , tinerii au dat comunistii jos si astia le-au locul pentru ca altii nu erau

insa PLDM cit si alte componente ale AIE fiti atenti in ceva vreme daca ceva sunteti dati voi jos si inlocuiti cu PCRM inapoi care la sigur o sa stie cum sa procedeze cu voi, incepeti de pe acuma sa va faceti piste pentru elicopter pentru a fugi la aeroport cum face si d-nul Plahotniuc din spusele lui Sergiu Mocanu

of, hai ca sunteti benibili, chiar nu va dati seama? incep sa fiu dezamagit de blogosfera noastra. ce dracu? ati ajuns mai rau ca politicienii, v-ati inconjurat si voi de comentarii reciproce dintr-o retea inchisa, si va sare mustarul cind atenteaza cineva la aura voastra de liber-cugetatori. a aruncat un prost de ‘cojocaru’ o piatra in lac si restul de 10 ‘destepti’ incearca cu disperare s-o intoarca in fel si chip ca cineva in picioare. fiecare ajunge sa mai fie si criticat (pe buna dreptate, zic eu, caci chiar se instalase o quasi-presenta stare de dezamagire lenesa in blogosfera noastra), mai bine ati folosi ocazia asta sa va intrebati daca nu cumva piatra e in gradina voastra pe buna dreptate, decit sa sariti ca fripti si sa va debarasati de ea cit ai clipi. come on, you can do better, aren’t you supposed to be different??

Where I’ve been,
When you were 16?
🙂

inteleg total indignarea ta si eu m-as indigna daca cineva m-ar face destept(smartass) eu de fapt fiind prost (stupidasshole)

si eu l-as ura pe acel personaj pentru incapacitatea lui de a ma aprecia la justa mea valoare pentru acest fals ordinar

la mod real eu nici macar nu stiu daca tu ai fost vizata ca m-am uitat la tine pe blog si nu prea am vazut un articol de-al tau sugestiv la aceasta tema si inteleg ca tu de fapt iei apararea colegilor tai pai sa stii precum tu iei apararea cuiva sunt si altii care ii iau apararea lui if si daca ar fi sa purtam o discutie pe argumente cred ca ati pierde.Stiti de ce ?Pentru ca argumentele voastre sunt minciunile si fuga de la confruntare.Eu va provoc la confruntare la responsabilizarea declaratiilor si nu la fuga de responsabilitate. sunt profund indignat de cat de incorecti sunteti cu dl fruntasu si ce va permiteti sa ziceti la adresa lui.

Probably around Sarajevo, nostalgic for Bazooka and flirting with the odds of vein-cutting.

Am recitit ieri STBB. Azi mai sunt inca in atmosfera. Fain.

I was the smartass doing it across, I guess I didn’t wanna die, really… Since then I’ve learned that cutting along the arms works perfectly well, in a bathtub with warm water…

In rest, imi pare bine ca lumea citeste si carti, nu doar postari mai provocatoare 🙂

Lasă un răspuns

